Febrer de 1996, entrevista a Va-i-Ve: "Mai no he tingut aspiracions polítiques". (Ostres....!)

Foto meva de febrer de 1996, al número 171 de la revista Va-i-Ve.
Fent neteja per casa, vaig trobar un exemplar del número de febrer de 1996 de la malauradament desapareguda revista local Va-i-Ve. El vaig guardar per aquesta entrevista que m'hi van fer. 

Fa vint anys i mig. No feia ni un any que, a proposta d'en Cesc, vaig deixar les classes de l'institut a Cornellà que compartia amb els meus primers quatre anys de regidor, i vaig passar de fer classes de física i matemàtiques a ser regidor d'Hisenda i Personal, a més de la regidoria d'Educació. Em pensava que seria una cosa provisional, d'un o dos mandats a tot estirar... i mira!

En tot cas, una entrevista que em resulta entranyable quan encara no tenia quaranta anys i ja vaig de cara als seixanta. Una entrevista que em referma en la meva voluntat, ja reiteradament expressada i àmpliament coneguda, de deixar pas a persones noves i més joves que agafin el relleu (al maig de 2019, això sí!) de l'apassionant responsabilitat de representar la ciutat i liderar, en una triple perspectiva, la pròpia ciutat, el mateix ajuntament i la base de tot, l'organització política.


Comentaris