20/03/2015, 18:00, Torre del Roser: assemblea de debat i aprovació del programa electoral d'ICV-EUiA.


El proper 20 de març tancarem el procés d'elaboració del nostre programa electoral. Completem així un procés que va començar ja fa mesos, que ha tingut moltes reunions de treball en petits grups i que es va començar a perfilar en jornades obertes de treball a la nostra seu, de les que ja vaig informar aquí.

Estem, en definitiva, complint el calendari de treball que vam adoptar el 10 de desembre de 2014, del que també vaig informar aquí, i en què ja vaig exposar amb quins tres grans objectius i amb quines deu prioritats hem volgut elaborar el nostre programa

Aquests deu criteris bàsics del nostre programa electoral es debatran a l'assemblea de divendres, a partir d'un document que, per tal que sigui conegut amb temps suficient, es pot descarregar aquí. Jo me n'he fet un resum, que em serveix de guió a les meves intervencions públiques, i que és aquest:

Divendres farem una assemblea oberta a les persones que tinguin interès en conèixer el que proposarem per a la nostra ciutat per als propers quatre anys. I, evidentment, per als següents. No som una candidatura de curta volada: venim de lluny (quin orgull que les dues primeres regidores de la ciutat, a la II República, Maria Noguera i Neus Pérez ja fossin militants del PSUC!) i les nostres propostes de justícia social, espai públic de qualitat i democràcia local participativa seran, sens dubte, les bases de molts programes electorals en el futur. En tot cas, per parlar del Sant Feliu dels quatre propers anys, divendres que ve, a la Torre del Roser, hi tens les portes obertes!

Comentaris