"Línia directa amb l'alcalde", a partir de l'1 d'octubre, a Ràdio Sant Feliu.

Foto extreta del facebook de Ràdio Sant Feliu.
Dimarts passat, 18/09, tercer dimarts del mes de setembre, va ser el darrer programa "Panorama Municipal" en què vaig participar. Darrer... de moment. Com vaig explicar i com demà aprovarem al ple de l'Ajuntament, prendrem tot un seguit de mesures econòmiques (amb el nom de pla de sanejament) que ens permetran fer front a les necessitats de les finances municipals en els tres propers anys sense haver de tocar cap servei directe a les persones i les famílies a la nostra ciutat. Farem petits retalls, però que no afectaran a la prestació de serveis. Un d'ells serà la supressió del programa, que té un cost per a l'Ajuntament lleugerament superior als 1.000€ cada vegada que s'emet. En la mesura que controlem l'evolució de la situació econòmica municipal, decidirem quan i com reprendre l'emissió del programa.

Com que l'equip de govern i jo mateix estem absolutament convençuts de la necessitat d'enraonar, d'escoltar i d'explicar, d'estar al costat de la ciutadania a qui simplement i temporalment representem, hem buscat ràpidament una alternativa en els propis mitjans municipals. D'aquí ha sorgit la idea del programa "Línia directa amb l'alcalde", que es començarà a emetre a partir de dilluns que ve a Ràdio Sant Feliu, la nostra ràdio, per a la qual tenim també la voluntat de convertir-la en un referent important de la vida de la ciutat.

El programa serà en dilluns, de 7 a 8 del vespre, cada quinze dies. Serà absolutament en directe, per la qual cosa podré conversar directament amb qui truqui a Ràdio Sant Feliu o respondre les preguntes que m'arribin per mitjà de la diversitat de mitjans que avui dia tenim a l'abast. En faig una llista:
No vull acabar aquest escrit sense agrair molt sincerament totes les atencions i facilitats que Esplugues TV ha tingut amb mi en aquest gairebé any i mig de la meva presència al "Panorama Municipal" de Sant Feliu de Llobregat. Molt especialment, a la seva presentadora, Magda Gómez. La seva manera de portar el programa i l'amabilitat amb què fa possible la conversa han fet que el temps se'm passés volant. Pel que em diuen les persones que seguien el programa, la Magda sabia mantenir-ne el ritme i l'interès. Molta gent em parla i em felicita sobretot pels especials d'estiu, en què fem un tomb per Sant Feliu parlant distesament de la nostra ciutat. Moltíssimes gràcies, Magda!



Comentaris