Feet & FYT

Una campanya electoral en ple segle XXI ha de tenir, com sempre em recorda el meu fill petit Jordi, Feet& FYT.

És a dir: molta activitat a internet (sobretot facebook, youtube i twitter, d'aquí l'acrònim FYT) i molta activitat de carrer, de porta a porta, de barri a barri, "patejant" Sant Feliu (d'aquí el plural de "foot", peu en anglès, "feet").

Ja fa temps que faig cas al Sanjo júnior: vaig iniciar aquest blog i obrir un compte a facebook en el moment que m'ho va descobrir. Acabo d'obrir un compte a twitter també fent-li cas. M'aconsella sobre com aprofitar mitjans que ell va seguir de prop quan va seguir la campanya electoral de l'Obama a Nova York: la suma d'un ús exhaustiu i eficient de la tecnologia, i d'un nombre elevadíssim de seguidors i seguidores que trucaven a totes les portes, que parlaven amb totes les persones.

A menor escala, Feet&FYT és també el criteri bàsic de tota l'activitat que fem des d'ICV-EUiA a Sant Feliu. De mica en mica, en el meu cas concret, vaig arribant a fites que comencen a ser interessants. Tres dies he estat a punt d'arribar a 100 visites a aquest bloc, i la setmana passada per primer cop vaig passar de les 500 visites. No està malament per a un bloc polític d'una ciutat petita com la nostra! M'he proposat, a més, arribar a 1.000 amics i amigues de Sant Feliu al facebook en les properes setmanes. Confio que hi hagi molta gent que m'ajudi  a arribar-hi, proposant-me amistats perquè puguin conèixer de primera mà i a l'instant l'evolució de la campanya electoral a Sant Feliu!

Res semblant, però, als dos moments culminants d'una campanya per a les municipals: el porta a porta i els debats públics entre alcaldables. Pel que fa al porta a porta, desenes de persones ja ens han dit que treballaran amb nosaltres. Pel que fa als debats, espero que alguna entitat ens demani la participació entorn del tema que creguin convenient: ICV-EUiA-Independents per Sant Feliu assistirà a tots. A més, hem demanat un gran debat central, en horari de màxima audiència i escenari de màxima capacitat, retransmès en directe per Ràdio Sant Feliu i el web municipal. Esperem que els altres candidats i les altres candidates tinguin la mateixa actitud que nosaltres: creuem els dits!

Estic content per la campanya: combinarem bé Feet&FYT, internet i carrer. Però encara estic més content del treball de la gent que formem la candidatura i la coalició, i del programa que vam aprovar dissabte passat. Amb la moral alta, amb la seguretat que ens dóna el bon resultat de l'enquesta municipal del maig passat, amb molta i molta gent al costat, sense cap conflicte intern ni explícit ni latent, amb la plena consciència que no podem afluixar ni un minut en la nostra bona feina, en el nostre treball del dia a dia fins al 22 de maig, tenim motius per creure que som l'opció guanyadora, que farem reviure Sant Feliu!

Comentaris

Anònim ha dit…
Bona nit Jordi,

Recentment han enllestit les obres del carrer Dr.Brugaroles. Un inmens cartell ens avisa de que l`ajuntament de Sant feliu ha invertit 122.000 euros en renovar el carrer. Mentrestan, a l`institut Olorda, a on estudia el meu fill, quasi no poden pagar el rebut de la llum, quan falta un profe, no ni han suplents,i han suprimit les clases de reforç, d`entre d`altres bestiesses. Sembla ser que un grapat de totxos tenen mes valor que l`educacio dels nostres fills. Aquesta despesa innecesaria es per la foto finish de l`equip de govern?
Fet i fet, aixo son algunes de les coses que hauràs de canviar.
Xavier.
Hola, Xavier!
Divendres veuré com han quedat els carrers Doctor Brugaroles i Baix Llobregat. Llavors podré comentar millor el teu comentari, valgui la redundància.
Però el que sí que puc dir-te és que una cosa és el carrer (competència de l'ajuntament)i una altra és la política educativa de la Generalitat que es concreta a l'IES Olorda. Molta bona gent que va votar CiU segur que ara s'estira els cabells: en defensa dels serveis públics, avui ja es veu el que ja denunciàvem des d'Iniciativa: Mas és menys. Molt menys.

jsj