Es poden trobar tots els blocs de la gent de Sant Feliu?

Em picava aquest cuquet... I he trobat la resposta aquí, a Sant Feliu on line. Concretament, a la columna de la dreta, cursor una mica avall, fins arribar a Sant Feliu Ciutat Blog.

Per donar i per vendre, de tutti colori... I això que encara no hi ha ni el de la meva filla Raquel (a punt de fer els tretze) ni el del meu fillol Èric (a punt de fer els nou).

Molt bona la feina que estan fent per acostar les noves tecnologies a tothom, per posar la tecnologia al servei de les persones, especialment a les que per la seva edat o circumstància personal no han nascut amb un teclat a la mà...

Per si no els coneixeu, vegeu com ells mateixos es presenten: Estic pensant que, en les hores d'atenció lliure que tenen al seu horari, hi aniré a veure si em donen quatre idees per millorar aquest blog!

Ras i curt, enhorabona... i gràcies per la vostra tasca!!!

Comentaris

Anònim ha dit…
Hola Jordi!

Gràcies pel teu post.

Encara volem donar una presència a Internet més digna a la blocosfera local i en breu ho farem.

I també volem ajudar a fer encara més extens i ric aquest ecosistema.

Puntualment informarem al blog del projecte.

Qualsevol bloc que vulguis publicitar i no tinguem "catalogat" ens el pots fer conèixer a l'adreça tic@santfeliu.cat

Pots consultar els horaris d'accés lliure a www.santfeliu.cat/common/news/news_list.faces?xmid=305

T'esperem.

Salutacions.