23 de març: a peu de carrer per Falguera (2/7)

Com vam fer fa un mes als barris de la Salut i Can Maginàs, avui hem fet un recorregut a peu per diferents indrets del barri Falguera:
  • a les 16:20 a la porta de l'Escola Falguera
  • a les 17:00 a la plaça Falguera
  • a les 17:30 al carrer Rupert Lladó
  • a les 18:00 a la plaça Rafael Alberti.
Hem enraonat amb tothom qui ha volgut de diferents temes del barri, que havíem recollit prèviament en aquest Entorn:


Coses que han anat sortint a la conversa:

  • el trasllat del campito: és a dir, de la pista de futbol que hi ha a l'interior de la plaça del Consell d'Infants. Veus a favor i en contra del trasllat de la plaça, però absolutament tothom a favor que es quedi al barri Falguera. Hem explicat que aquest és l'acord que hem pres i que comunicarem demà a la reunió que hi haurà a la seu de l'Associació de Veïns. Hi crearem, com hem explicat, una comissió que decidirà la millor ubicació del campito, en el termini d'un mes. És el tema de què més hem parlat aquesta tarda.
  • mancances a les places: una coincidència important que falten bancs a la plaça Rafael Alberti i als passatges que hi donen. També que la zona de jocs infantils de la plaça Falguera és molt petita i molt simple.
  • temes de civisme: els habituals de les caques dels gossos, el funcionament de les terrasses, etc. Però amb una intensitat bastant menor que en altres moments.
El proper recorregut serà el 4 de maig al Mas Lluí. Convençuts que parlant la gent s'entén, i que el coneixement i la proximitat de les persones és fonamental en la gestió municipal i en la política que volem fer, aquest és l'estil amb què sempre hem actuat i amb què pensem continuar fent-ho!

Comentaris

Anònim ha dit…
23 de febrero en el título????

Hay que alguien quería trabajar poco y se ha dedicado al corta pega???

Pero bueno esta la tonica de este Ayuntamiento, personajillo

El cambio a una dirección del la esquina del hotel centro, del PSC
La reforma del campo de fútbol de la Rambla y el arreglo proyecto que la Sra Borrell tenía y que estos defensores de lo "público" hicieron dormir el sueño de los justos para intentar privatizarlo a esos que no pagan nada por cobrarnos en la zona azul. (Una empresa de la Caixa)

Es curioso como este ayuntamiento de falsos "izquierdistas" solo sabe regalar dinero a empresas y negárselo a los ciudadanos.

Si al finaliz más que rojos sois azules
Anònim ha dit…
Que raro si el título ya ha cambiado y nadie dice que ha pasado...

Adictos al corta pega (como en su anterior campaña electoral que en los carteles usaban Photoshop para añadir gente

Por favor al autor, ya que he visto que lo ha modificado, se puede pasar por aquí o repetirá el escándalo de la app de la guardia de santa feliu de Llobregat que dirigía, en un acto de democracia total, a este blog de un interés palmario y totalmente neutral...

Por si alguien no lo ha notado es irónico
El autor soy yo y simplemente he corregido un error. Le agradezco que me lo hiciera notar.
En cuanto al resto del contenido de sus comentarios, no tengo por norma responder a anónimos que pasan por aquí sin otro interés que gustarse a sí mismos.
Le deseo una vida más interesante.
Unknown ha dit…
No estamos acostumbrado a que se reconozcan los errores y se rectifique, me parece muy honesto y me tranquiliza saber que se escucha a las personas, al pueblo... aunque esta claro que nunca se puede contentar a todos y menos cuando hay intereses políticos individuales.
Un anónimo no se representa ni a sí mismo.

Paqui Cantero.