La proposta de busos a l'aeroport i a l'hospital arriba al ple de l'ajuntament.

Tal com ICV-EUiA va anunciar al ple del mes de juliol, la setmana passada vam proposar a tots els grups municipals aquesta moció, per tal que sigui debatuda i, si els grups del govern ho consideren convenient, aprovada. Si, com esperem, s'aprova, haurem donat un pas important per incrementar l'oferta de transport públic en autobús a Sant Feliu. Resumint, el que plantegen els acords és:

  • Poder arribar a l'aeroport des de Sant Feliu, ampliant la línia L-77 (de l'aeroport a Sant Joan Despí passant per Sant Boi)
  • Poder anar en bus a l'hospital comarcal, modificant el recorregut d'alguna línia amb origen a Sant Feliu (L-51, L60...), complementant la T3 del Trambaix
Gràcies a les persones que, com MM, ho han impulsat i hauran treballat per fer-ho possible.

Comentaris

Anònim ha dit…
Una pregunta, y no tiene nada que ver con este tema.

SE esta haciendo algun tipo de obra en los antiguos vestuarios del campo de futbol de la Rambla. Mi pregunta es: ¿Que se va hacer hay?
Hola!
Por lo que sé, es un simple derribo. Esta zona está contemplada como espacio libre en el futuro planeamiento de la superficie liberada por el soterrament de las vías: ahí no se podrà hacer nada sin que antes se apruebe algún proyecto al respecto, que ahora mismo no se está elaborando.