SOTERRAMENT I SANT FELIU: DRET A DECIDIR!

10 raons per les quals demà a la tarda treballaré, al Palau Falguera, amb els mateixos objectius que si estigués a la manifestació de Barcelona:

1. Perquè no vull hipotecar econòmicament la meva ciutat per pagar 24 milions d’euros d’una obra ferroviària que es podria incloure en l’acord d’inversions entre l’Estat i la Generalitat que es va signar al setembre de 2007.

2. Perquè no vull una carretera al mig de Sant Feliu per damunt d’on ara hi ha la via del tren. Hi vull un sol carril, ample això sí, en cada direcció, com ara a Laureà Miró o a la Rambla.

3. Perquè vull poder decidir que el tramvia arribi a l’estació i continuï fins als polígons industrials, Molins i Sant Vicenç per poder enllaçar amb l’altra banda del riu.

4. Perquè vull poder decidir que el metro arribi algun dia (esperem que no gaire lluny) a l’estació de tren que algun dia estarà soterrada (esperem que força més aviat).

5. Perquè no vull decidir de pressa i corrents el planejament futur de la meva ciutat per poder vendre sòl i així pagar un soterrament que s’hauria de pagar d’una altra manera, i perquè sí que vull aprofitar la modificació del pla general perquè es pugui crear un nombre important d’habitatges municipals de lloguer.

6. Perquè no vull deixar passar una sola oportunitat per dir a PSC, CiU i ERC que les decisions estratègiques de ciutat que ens afecten a tots s’han de prendre d’una altra manera: amb informació suficient, amb temps suficient, amb ganes de debò per a l’acord i el consens, amb consultes finals a la ciutadania.

7. Perquè vull l’intercanviador principal de Sant Feliu a l’estació, amb metro, tren, tramvia i bus perquè és el millor per a Sant Feliu i no el vull a Torreblanca, sense intercanvi amb el tren, perquè li interessi més al Barça o a l’ajuntament de Sant Joan.

8. Perquè vull decidir que el planejament urbanístic de la meva ciutat el faci algú que hagi sortit d’un concurs públic transparent, i no de les llistes de cap club d’amics de cap partit de l’equip de govern.

9. Perquè no m’agrada que m’enredin i perquè no em valen acords verbals, per més que els faci l’alcalde, que siguin perjudicials per a la meva ciutat: encara ningú m’ha ensenyat un sol paper que justifiqui per què hem de pagar un 30% del soterrament.

10. Perquè estimo molt Sant Feliu i valoro molt les opinions de la gent que hi viu, i no vull parlar de la meva ciutat i de la meva gent de pressa, corrents i de qualsevol manera com si fos un mer i simple tràmit.

Comentaris